Auxiliar de RH amb anglés

Grupo CHG Oliva

Busquem un/a professional amb la missió de donar suport en la gestió i administració dels processos de recursos humans, assegurant la correcta implementació de polítiques i procediments que contribueixin al desenvolupament del talent humà en l'organització. 

Funcions

- Mantenir actualitzats els arxius i registres d'empleats, incloent dades personals, contractes i documentació rellevant.

- Donar suport en el procés de reclutament i selecció, incloent la publicació d'ofertes, recepció de CV i coordinació d'entrevistes.

- Col·laborar en l'elaboració de contractes i documents relacionats amb la incorporació de nous empleats.

- Assistir en la recopilació d'informació per a la nòmina, incloent hores treballades, absències i deduccions.

- Col·laborar en la gestió de beneficis i compensacions per als empleats.

- Donar suport en l'organització de programes de capacitació i desenvolupament per a empleats, incloent logística i seguiment d'assistència.

- Mantenir registres de formació i avaluar l'efectivitat dels programes.

- Actuar com a punt de contacte per a consultes d'empleats sobre polítiques de recursos humans i beneficis.

- Col·laborar en la resolució de conflictes i queixes d'empleats, garantint un ambient de treball positiu.

- Assistir en la preparació d'informes i presentacions relacionades amb recursos humans.

- Realitzar tasques administratives generals, com gestió d'agendes, programació de reunions i correspondència. 

S'ofereix

- Contracte fix.

- Desenvolupament professional.

- Descomptes dins del nostre grup d'empreses.

- Convenis amb altres empreses com concessionaris, papereries i òptiques.  

Requisits

- Vehicle propi.

- Desitjable experiència prèvia en un lloc similar, encara que no és estrictament necessària.

- Llicenciatura en Recursos Humans, Psicologia, Administració d'Empreses o camp relacionat.

- Nivell alt d'anglès, oral i escrit.