En efecteLED tenim una missió especial per a tu. Millorar el dia a dia de les persones.
Cuidem, protegim i aportem solucions innovadores per donar al nostre planeta present i un futur.
T'uneixes a la nostra REVOLUCIÓ?
Descripció
Som una companyia jove, dinàmica, multicultural, molt consolidada en el sector ecommerce en constant creixement, tant a nivell nacional com internacional. Els nostres productes LED aporten solucions sostenibles que permeten cuidar i protegir el nostre entorn, perquè només tenim un planeta.
Funcions
El Departament de Customer Service té com a objectiu atendre i assessorar el client, per afavorir la venda, ajudant-lo a trobar les millors solucions, des de la informació dels productes fins al lliurament i posterior seguiment de la comanda. Aconseguir la major satisfacció del client, guiant-lo en la resolució de qualsevol incidència en el procés de venda. Transmetre una imatge positiva de la Companyia.
- Atenció al client: recepció de trucades.
- Preparació i seguiment de pressupostos.
- Seguiment de la cartera de clients (particular/professional).
- Servei postvenda. Atenent reclamacions i incidències.
- Gestió d'e-mails. Recepció i resposta a e-mails dels clients.
- Gestió del xat de la pàgina web.
S'ofereix
Com LEDer gaudiràs de flexibilitat horària, així com interessant paquet retributiu i beneficis socials. A més, apostem per afavorir els estils de vida saludable, fruita de temporada, menú per a empleats/des, pagament d'inscripcions a carreres, a més de col·laboracions en diferents modalitats esportives, ¡I Love Sport!
Requisits
- Estudis mínims de graduat en ESO. Valorable formació en cicles de Comerç i Màrqueting .
- Residència en zona de la Safor. Posició per a les nostres oficines d'Alqueria de la Comtessa.
- Nadiu/a en francès, anglès, txec, portuguès, alemany, holandès, polonès, italià i espanyol. (Es busquen posicions per a cadascun d'aquests països).
- Competències digitals.
- Experiència mínima d'1 any en llocs d'atenció al client, comercial i/o vendes.
- Persona organitzada, metòdica, orientació al client, capacitat de comunicació, polivalència i afany per aprendre i desenvolupar-se en l'àmbit d'atenció al client.